DevBlog #1 – Wsparcie techniczne

Seria DevBlog # będzie poświęcona czysto technicznym aspektom strony. Serwis myNLE.pl przeszedł kilka poważnych modyfikacji i nie przypomina już tego co było dostępne na r6s.pl. Poza wyglądem zewnętrznym, serwis myNLE.pl przeszedł solidny lifting funkcjonalności. Tyczą się one przede wszystkim tego co zwykły użytkownik może zrobić w obrębie własnego konta. Dojdziemy jednak do tego w kolejnych publikacjach. Póki co skupmy się na Wsparciu technicznym

Wsparcie Techniczne 

Wspracie Techniczne - Strona Główna
Wspracie Techniczne – Strona Główna

Wsparcie techniczne jest dostępne dla wszystkich zalogowanych użytkowników. Ranga nie ma tu znaczenia. Każdy może skorzystać z funkcjonalności Supportu. Stronę wspracia znajdziesz pod adresem https://mynle.pl/wsparcie-techniczne/.

Cały system jest intuicyjny oraz prosty w obsłudze, więc nikt nie powinien mieć z nim problemów. Mimo wszystko przedstawię krok po kroku, pokazując jak prawidłowo wypełnić zgłoszenie.

Po wejściu na stronę https://mynle.pl/wsparcie-techniczne/ zobaczysz okno podzielone na dwie części. Lewa część przeznaczona jest do wyświetlania otwartych zgłoszeń użytkownika. Prawa do wyświetlania treści wybranego Zgłoszenia. Na samym początku obydwie części będą puste. Napiszmy zatem nowe zgłoszenie klikając w przycisk + Napisz zgłoszenie bądź Napisać Nowe.

Wsparcie Techniczne - Step 1
Wsparcie Techniczne – Step 1

Naszym oczom pojawił się formularz nowego zgłoszenia. Jest on podzielony na 4 etapy

  • Wsparcie techniczne NLE – jest to krótka informacja odnośnie naszego formularza,
  • Kategoria – tutaj wybieramy temat naszego zgłoszenia,
  • Zgłoszenie – jest to najbardziej istotny krok. Tutaj piszemy treść naszego zgłoszenia. Należy podać jak najwięcej szczegółów tak aby konsultant mógł w szybki sposób pomóc rozwiązać problem. Jest możliwość zamieszczania załączników, dzięki czemu możemy łatwiej zobrazować problem.
    Należy pamiętać, że możemy tworzyć zarówno prywatne jak i publiczne zgłoszenia:

    • Prywatne – jedynie konsultant widzi treść zgłoszenia,
    • Publiczne – zgłoszenie jest widoczne dla wszystkich użytkowników. Dzięki temu społeczność może pomóc rozwiązać problem.
  • Dodatkowe informacje – ten krok nie jest wymagany jednak bardzo pomocny. Znajdują się tam dwa pola:
    • URL Meczu – należy podać link do meczu do którego pisane jest zgłoszenie,
    • Zgłoszenie przeciwko drużynie – przeciwko komu pisane jest zgłoszenie.

 

W momencie wysłania zgłoszenia zostaje przydzielony wolny konsultant, który postara się w szybki sposób rozwiązać problem.

To by było na tyle, jeżeli chodzi o system Wsparcia technicznego. Zapraszamy do kolejnych DevBlogów gdzie opisujemy kolejne funkcjonalności serwisu.

Komentarzy: 2

Na adres mailowy podany w poniższym formularzu zostaną wysłane powiadomienia w przypadku odpowiedzi na Twój komentarz. Adres nie będzie wykorzystany do celów marketingowych.

Napisz komentarz

Text Layer